Дуже часто при роботі з дизайнером, коли є необхідність розробити дизайн для тієї чи іншої продукції, від дизайнера можна чути цю фразу, «preview», для більшості не обізнаних у тонкощах графічного дизайну, це просто незначний звук у кращому випадку.
І так що ж таке preview /попередній перегляд/ і чому затвердження макетів здійснюється саме ним?
Прищеп: від англ. preview - попередня демонстрація тексту чи зображення з ознайомчою метою, яка передбачає подальшого тиражування чи іншого використання.
Більшість дизайнерів та студій дизайну, додатково захищають свої прев'ю додаючи до них водяні знаки, свій логотип, посилання на сайт іншу інформацію, що ідентифікує продукт та захищає авторське право розробника, особливо якщо робота не була повністю оплачена замовником.
Розробка дизайнів ведеться в програмах комп'ютерної графіки і в більшості випадків затверджується замовником поштою, у вигляді зображення, що відправляється дизайнером замовнику, для цього і створюються прев'ю макета, візуальна картинка того, як виглядатиме макет.
Якщо є необхідність вносяться доопрацювання та виправлення за висланим прев'ю, після чого дизайнер відправляє нове прев'ю зроблене з виправленого макета, з врахованими правками і так до повного затвердження макета замовником.
Чому превью а не сам макет, по-перше це своєрідний захист авторського права дизайнера, по-друге для підготовки макета потрібен час, немає сенсу витрачати час на підготовку не затвердженого макета в який можливо потрібно внести правки і знову доведеться витрачати дорогоцінний час на підготовку макета. у третіх макети готуються в спеціалізованих програмах комп'ютерної графіки, яких просто немає у вигляді встановлених програм у більшості замовників, щоб мати можливість коректно відкрити файл надісланий дизайнером, наприклад колірна невідповідність.
Тому для створення прев'ю використовується всі загально застосовні формати файлів, такі як jpg, gif, png, які коректно генеруються в програмах комп'ютерної графіки, після чого ви можете подивитися на візуальну картинку «прев'ю» макета, що розробляється на будь-якому пристрої від настільних комп'ютерів до телефонів.