Історія та походження графічного дизайну

Графічний дизайн це професія, чий бізнес є актом проектування, програмування та створення візуальних комунікацій, як правило, виробляються промисловими засобами та призначені для передачі конкретних повідомлень до конкретних соціальних груп, з чіткою метою. Це діяльність, що дозволяє графічно спілкуватися ідеї, факти та цінності опрацьовані та синтезовані за формою та комунікацією, соціальним, культурним, економічним, естетичним та технологічним. Також відомий як візуальний дизайн зв'язку, тому що деякі асоціюють слово цифра тільки з поліграфією, і потрібно розуміти, що візуальні повідомлення надсилаються через багато ЗМІ, не лише друковані.

 

Враховуючи масове та швидке зростання в обміні інформацією, попит на дизайнерів більший ніж будь-коли, зокрема, через розвиток нових технологій та необхідність звернути увагу на людину, компанію, послугу, які знаходяться за межами компетенції інженерів, які їх розробляють.

 

Класифікація графічний дизайн широко застосовується в: рекламному дизайні, розробці логотипу, дизайні поліграфічної продукції, дизайні зовнішньої реклами, дизайні упаковки та етикетці, веб дизайні, мультимедійному дизайні для телебачення та веб, дизайні інтер'єрів та проектуванні.

 

Історія графічного дизайну

 

Визначення графічного дизайну як професії виникло порівняно недавно, це стосується загального розуміння завдань та цілей, реалізації певних творчих напрямів. Хоча немає єдиної думки про точну дату народження графічного дизайну, є думки, що він з'явився наприкінці дев'ятнадцятого століття.

Можливо конкретні цілі та графічні зв'язки мають своє походження в палеолітичних наскельних малюнках або при народженні писемності в третьому тисячолітті до нашої ери. Але відмінності в методах роботи та підготовки потребують допоміжних наук такими, що це не можливо, щоб чітко порівняти мистецтво дизайну з доісторичною людиною, або з п'ятнадцятого століття ксилографією чи літографією.

 

Різноманітність думок відображає той факт, що деякі бачать як продукт графічного дизайну та всіх інших графічних демонстрацій тільки ті, що виникають в результаті застосування моделі промислового виробництва, ці візуальні прояви, які були прогнозовані споглядаючи потреби різними типами: продуктивним, символічно ергономічним, контекстним. буд.

 

Що є з минулого:

 

Сторінка книги Келлс: Фоліо 114, з оформленням тексту. Прикладом мистецтва та макета сторінки середньовіччя.

 

Книга Келлс - Біблія рукописна, багато ілюструється ірландськими ченцями в дев'ятому столітті нашої ери, це якийсь дуже гарний і ранній приклад концепції графічного дизайну. Це наочна демонстрація великої художньої цінності, висока якість, що не заважає йому служити моделлю для навчання, воно навіть перевершує багато нинішніх редакційних версток, а також з функціональної точки зору сучасної графічної сторони відповідає за всіма параметрами, вона була представлена ​​в команду людей, які зробили висновок що це буде графічний дизайн продукту, тому що вони розуміють, що дизайн тієї епохи не звик до ідеї нинішнього графічного дизайн проекту.

 

Історія друкарні, так само як і історія книги-тісно пов'язана з графічним дизайном, це може бути тому, що практично немає графічних конструкцій, які не включають такі речі як графіки. Отже, коли йдеться про історію графічного дизайну, друкарня наводить колону Траяна, середньовічні мініатюри, Йоганнеса Гуттенберга друкарню, еволюцію книжкової індустрії, паризькі плакати Мистецтво Руху і ремесла (Мистецтво і ремесла), Вільям Морріс і т.д.

 

Введення рухомого типу Йоганном Гутенбергом зробив книги дешевше у виробництві, а також сприяло їхньому поширенню. Перші друковані книги (інкунабули) наслідування у ХХ столітті. Графічний дизайн цієї епохи став відомий як Старий стиль (особливо Гарнітури, які використовували цих ранніх друкарень), або Гуманіст через переважну філософську школу того часу.

 

Після Гутенберга, жодних істотних змін не спостерігалося, поки наприкінці дев'ятнадцятого століття, зокрема, у Великій Британії, було зроблено спробу створити чіткий поділ між образотворчим та прикладним мистецтвом.

 

У 19 столітті перша сторінка книги "Природа готики" Джона Раскіна, опубліковані на Kelmscott Press. Мистецтво та ремесла призначено відродити середньовічне мистецтво, натхнення в природі та ручній праці.

 

У дев'ятнадцятому столітті візуальний дизайн повідомлення було доручено почергово двом професіоналам: художнику та видавцеві. Перший був сформований у художньому стилі, а другий як суворіший з великим застосуванням тексту. Для друкаря, як мистецтво було використання прикрас та вибору шрифтів, надрукованих у своїх композиціях. Художник приділяв більше уваги декоративних та ілюстративних елементів.

перші книжкові ілюстрації

Між 1891 і 1896, Вільям Морріс, опублікував деякі з найзначніших графічних продуктів мистецтв і ремесел руху (мистецтв та ремесел), і встановив прибутковий бізнес на основі дизайну книг великого стилістичного уточнення і продавав їх за дуже гарною ціною як предмети розкоші.

 

Морріс довів, що ринок існував для робіт графічного дизайну, створив відділення дизайну безпосередньо на виробництві для впровадження образотворчого мистецтва.

 

Перші Авангард

 

Плакат для Мулен Руж у Парижі. Зроблено Анрі де Тулуз-Лотрека з кольорової літографії в 1891 році завдяки модерну та графічному дизайну, візуальної ясності, накопичений у композиції.

 

Ізотип Баухауза. Заснована 1919 року Вальтер Гропіус, вважається батьківщиною професії графічного дизайну.

 

Враховуючи Плакат для ранку. Зроблений Тео ван Дусбург в січні 1923 року, виражає дух руху Дада, ірраціональність, за свободу і проти статус-кво і візуальні вирази часу.

перша рекламна афіша

Фірмовий стиль для компанії Lufthansa та розроблений логотип групою розвитку 5 HFG Ульме. Ульм Школа була точка перегину в історії дизайну, тому там виклав дизайн професії за допомогою наукової методології.

 

Поточні піктограми дизайн для національних парків США. Ідея спрощення символи форми, розроблені в 1950-х.

 

Дизайн на початку ХХ століття, а також образотворче мистецтво того ж періоду, була реакція проти занепаду друкарства та дизайну наприкінці ХІХ століття.

 

Інтерес до орнаментів і поширення змін вимірів та друкарський стиль однієї конструкції, синонімічних з гарним дизайном, це була ідея, що зберігалася до кінця ХІХ століття. Мистецтво модерну та його явне бажання стилістики було рухом, що сприяло підвищенню візуальної композиції замовлень. Зберігаючи високий рівень формальної складності, відкидаючи та змінюючи друкарські стилі.

 

Мистецтво руху другого десятиліття ХХ століття та політичних потрясінь, що їх супроводжували, генерується драматична зміна у графічному дизайні. Дада, Де Стиль, супрематизм, кубізм, конструктивізм, футуризм, Баухаус, створили нове бачення, що формувало всі гілки образотворчого мистецтва та дизайну. Всі ці рухи, що виступають проти декоративно-ужиткового мистецтва і популярним, а також ар-нуво, який під впливом нового інтересу в геометрії перетворилася на стиль ар-деко. Всі ці рухи були ревізіоністськими і трансгресивними духом усіх мистецтв того часу. Цей період також запам'ятався публікацією та розповсюдженням маніфестів, через які художники та педагоги висловили свої думки.

 

У 1930 році основний склад цікавих аспектів графічного дизайну. Зміни у графічному стилі були суттєвими, тому що це показують реакції проти еклектики орнаменту листом організму та часу, та пропонують більше розділів та геометрії у дизайні. Цей стиль, пов'язаний з конструктивізмом, супрематизмом, Neoplasticism, Де Стиль і Bauhaus мали великий вплив і неминучий у розвитку графічного дизайну ХХ століття. Ще одним важливим елементом по відношенню до професійної практики було збільшення використання візуальної форми як елемента зв'язку. Цей пункт з'явився в основному в конструкціях Дада і Де Стиль.

 

Символ сучасної друкарні є шрифт без засічок або з засічками, натхненний промислових типів наприкінці XIX століття. Основні моменти включають Едварда Джонстона, автора шрифту в лондонському метро, ​​та Ерік Гілл.

 

Школи дизайнерського мистецтва

 

Чихольд втілено принципи сучасної друкарні в 1928 р. у книзі Нью-друкарні. Пізніше він відкинув філософію, представлену у цій книзі, назвавши її фашисткою, але вона залишилася дуже впливовою. Герберт Байєр, який Dirigo від 1925-1928 Друкарня та реклама майстерні в Bauhaus, створили умови для нової професії: графічний дизайнер. Він поклав предмет «Реклама» в освітній програмі, включаючи, серед іншого, аналіз рекламних носіїв та психології реклами. Примітно, що спочатку необхідно визначити термін Графічний дизайн був дизайнером і друкарня Вільям Аддісон Двіггінс в 1922 році.

 

Таким чином Чіхольд, Герберт Байєр, Мохой-Надь та Ель Лисицький стали батьками графічного дизайну, як ми його знаємо сьогодні. Сьогодні комп'ютери різко змінили виробничі системи, але підхід, який сприяв експериментального проектування є більш актуальним, ніж будь-коли динамізм, експериментування та навіть дуже конкретні речі, такі як вибір шрифтів (Helvetica, це відродження, спочатку дизайн Друкарня на основі дев'ятнадцятого століття промислової ) та ортогональні композиції.

 

Вища школа Gestaltung (ЕПРА) в Ульмі був ще одним ключовим інститутом у розвитку графічного дизайну професії. З моменту свого заснування ЕПРА дистанціювався від можливого приєднання до реклами. На початку, зв'язаний відділ називався візуальний дизайн, але швидко стало ясно, що його поточна мета була вирішенням проблеми проектування в галузі масової комунікації в навчальному році 1956-1957 назва була змінена на Департамент візуальної комунікації, за зразком Візуальний Департамент зв'язку в Нью-Баухауза в Chicago.2 3 У HFG Ульм вирішив працювати в першу чергу в області переконливої ​​комунікації в таких областях, як системи дорожніх знаків, планів технічного обладнання, або візуального перекладу наукового змісту. До цього часу не вчили цих предметів у жодній іншій європейській школі. На початку 70-х, члени Бунду Deutscher Grafik-Designer (Асоціація німецьких дизайнерів), представила кілька особливостей їхньої професійної ідентичності, як і у випадку Антона Станковського серед інших. У той час як у 1962 році офіційне визначення професії було спрямовано майже виключно на рекламу, тепер розширено, щоб включити райони, розташовані під рубрикою зв'язку visual.4 корпоративних зображень, отриманих Групою розвитку 5 HFG Ульм, такі як ті, які створюються для фірми Браун або авіакомпанії Lufthansa також

Графічний дизайн у сучасності

 

Сьогодні основними інструментами графічних дизайнерів є цифрові інструменти. Графічний дизайн дуже змінився через комп'ютери. З 1984 року, з появою перших видавничих настільних систем, персональні комп'ютери поступово замінили всі аналогові в природі технічні процедури для цифрових систем. Таким чином, комп'ютери стали незамінними інструментами і з появою гіпертексту та в Інтернеті його функції були розширені як засіб спілкування. Ця зміна збільшила необхідність задуматися про час, рух та інтерактивність. Тим не менш, професійна практика дизайну не мала істотних змін. У той час як форми виробництва змінилися, і канали зв'язку були розширені, основні поняття, які дозволяють нам зрозуміти, людське спілкування залишаються тими самими.

 

Продуктивність роботи та навички графічного дизайну

 

Можливість проектувати не є вродженою, вона набувається через уміння, бажання, знання та практику. І це варіант залишається один. Щоб скористатися цією силою, необхідно постійно навчатися і практикуватися, оскільки цей досвід неможливо набути іншим способом. Творчість, інновації та нестандартне мислення є ключовими навичками графічної продуктивності дизайнерської роботи. Творчість у дизайні існує в межах встановлених рамок ведення, але більше, ніж будь-що, це культивується вміння знаходити несподівані рішення, здавалося б, нерозв'язних проблем. Це призводить до проектної роботи на найвищому рівні та за якістю. Творчий акт є ядром менеджера процесу проектування, але сама собою творчість перестав бути актом дизайну. Проте творчість не є винятковою графічною продуктивністю і не професія, хоча це абсолютно необхідне для належного виконання проектних робіт.

 

Роль, яку дизайнер у процесі спілкування є кодером або перекладачем працює в інтерпретації, організації та презентації візуальних повідомлень. Його чутливість до форми повинні бути паралельні її чутливості до вмісту. Ця робота має справу з плануванням та структурування комунікацій, з його виробництвом та оцінкою. Проектні роботи завжди на основі попиту клієнтів, які в кінцевому підсумку попит встановленому на мовному, усно або в письмовій формі. Це означає, що графічний дизайн перетворює мовне повідомлення на наочну демонстрацію.

 

Професійний графічний дизайн рідко працює із невербальним повідомленням. Іноді слово короткочасно з'являється та інших текстах з'являється як комплекс.

 

Конструкція діяльності часто вимагає участі команди професіоналів, таких як фотографів, ілюстраторів, художників-ілюстраторів технічних фахівців, у тому числі менш пов'язані з візуальним повідомленням. Дизайнер часто координатор різних дисциплін, які сприяють виробленню візуального повідомлення. Таким чином, координує свою дослідницьку, проектування та виробництво, що робить використання інформації або спеціалістів відповідно до вимог різних проектів.

 

Графічний дизайн є міждисциплінарним, і тому дизайнер повинен мати знання про інші заходи, такі як фотографії, малюнок від руки, технічного малювання, нарисної геометрії, психології сприйняття, психології, гештальт-симптоматики, друкарні, технології та комунікації.

 

Професійний графічний дизайн є візуальним фахівцем комунікацій та його робота пов'язана з усіма етапами процесу комунікації, в контексті яких дія створення візуального об'єкта є лише одним аспектом цього процесу. Цей процес включає наступне:

Визначення проблеми.

орієнтація.

Концепція комунікаційної стратегії.

Показати.

Розклад виробництва.

Огляд виробництва.

Оцінка.

Цей процес вимагає дизайнера, який володіє глибокими знаннями в областях:

Візуальний зв'язок.

Зв'язок.

Візуальне сприйняття.

Управління фінансовими та людськими ресурсами.

Технології.

ЗМІ.

Методи оцінки.

 

Чотири керівні принципи графічного дизайну є змінними, які графічний дизайнер професіонал повинен враховувати, коли стикаються проекти, а саме:

 

Індивідуальний: задуманий як етичного та естетичного блоку, який об'єднує суспільство, яке є частиною і кому візуальний простір однорідний, безперервний та підключений.

 

Перевага: оскільки він реагує потреби у інформацію, і це спілкування.

 

Атмосфера: тому що вона вимагає знання фізичної реальності, щоб зробити свій внесок у гармонії проживання, і в реальності інших контекстах для розуміння структури та сенсу людського довкілля.

 

Економіка: вона охоплює всі аспекти, пов'язані з вивченням та вартістю оптимізації процесів та матеріалів для здійснення елементів.

 

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

перші книжкові ілюстрації
перша рекламна афіша
перші книжкові ілюстрації
перша рекламна афіша
лого basov
перші книжкові ілюстрації
перша рекламна афіша