Всім відомий факт, людина краще сприймає, а головне запам'ятовує, зорові образи, ніж текстову інформацію.
І цим не варто нехтувати, логотип з графікою, яка красиво вписана в сам логотип і акуратно доповнює його не заважаючи сприймати логотип в цілому, допомагає краще запам'ятати його, що позитивно впливає на імідж компанії, роблячи їй додаткову рекламу.
Людина, що періодично зустрічає знайомий логотип, по неволі починає довіряти компанії власниці логотипу, що позитивно впливає на продаж послуг і товарів компанії, оскільки зіткнувшись з вибором послуг або продукції, вибере знайому компанію, навіть якщо вона жодного разу в неї нічого не купувала, але чув, бачив.
Графіка, що супроводжує логотип, може підкреслювати специфіку або діяльність компанії, несучи у своєму графічному відображенні вироби або послуги, які пропонує компанія.
Але логотип також може містити опосередковано відносяться до діяльності компанії елементи, абстракції або улюблені елементи, логотип це творче відображення компанії і спрямоване на краще сприйняття і запам'ятовуваність, тому чітких правил у використанні графіки в логотипі немає і бути не може, все залежить від побажань клієнта і творчості а також майстерності дизайнера.