Дизайн поліграфії

Поліграфія є одним з основних та відносно недорогим носієм інформації, навіть у наш час просунутих технологій, з радіо, відео та всюдисущим інтернетом, ми не перестаємо користуватися поліграфічною продукцією.

 

Поліграфічну продукцію ми зустрічаємо повсюдно, де б ми не знаходилися, вдома читаючи газету чи журнал, у транспорті розглядаючи різноманітні рекламні листівки та оголошення, в офісі працюючи з діловою кореспонденцією, у супермаркеті розглядаючи кольорові упаковки та етикетки, все це є джерелом інформації та потенційним джерелом для придбання нових клієнтів для рекламодавців та компаній, що пропонують різного роду продукцію та послуги.

 

Ось тут майстерність поліграфічного дизайну і вступає в гру за споживача, намагаючись залучити і утримати погляд на певному рекламному блоці, листівці, флаєрі ..., підштовхнути ознайомиться з інформацією, яку несе в собі поліграфія, грамотно оформлена дизайном.

 

Нікому не секрет що конкуренція на ринку досить висока, незалежно від пропонованих товарів чи послуг і для того, щоб виділитися із загальної маси конкурентів, необхідний якісний і привабливий дизайн поліграфії.

Розробка дизайну для поліграфії дуже відповідальний і трудомісткий процес, необхідно враховувати безліч факторів, які залежать від напряму того чи іншого виду поліграфії, від аудиторії на яку розрахована поліграфічна продукція, враховувати специфіку товару або послуг для яких розробляється поліграфічний дизайн.

 

Не залежно від напряму, поліграфічний дизайн, що розробляється, повинен гармоніювати з інформацією, яку необхідно донести до споживача, підкреслювати важливість її прочитання.

Весь поліграфічний дизайн символічно можна розділити на дві основні групи за напрямками:

 

1) Це іміджева поліграфія, основною метою якої є непряме нагадування про компанію чи послугу, в основному розраховане на утримання вже існуючих клієнтів, зазвичай це не агресивна реклама, дизайн такої поліграфії в основному досить стриманий і розрахований переважно на інформативність та корисність, ( наприклад: дизайн календаря, з логотипом компанії та короткої інформації про неї, або папка для документів з тим самим логотипом та інформацією про компанію тощо)

 

2) Рекламний дизайн поліграфії, тут усі засоби хороші, переважна більшість розроблюваних дизайнів присвячені окремим видам товарів чи послуг, які актуальні саме цей проміжок часу, такий поліграфічний дизайн багато в чому залежить від рекламованого продукту, виду поліграфії і побажань.

 

Для того щоб дизайн поліграфії був максимально ефективним, необхідно з самого початку врахувати всі деталі майбутньої роботи, обміркувати і обговорити з дизайнером всі нюанси майбутньої роботи.

поліграфічна мітка CMYK

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

поліграфічна мітка CMYK
поліграфічна мітка CMYK
лого basov
поліграфічна мітка CMYK