І так якщо загалом, растрове зображення складається з так званих пікселів (фото 4), цей вид найпоширеніший, в основному такі зображення виходять за допомогою фотоапаратів і такі зображення мають фіксовану величину, в пікселях по горизонталі та по вертикалі, чим більше пікселів, тим краще, але часто й цього мало до тогож вага файлу залежить напряму від кількості пікселів.
Кожен такий піксел несе в собі інформацію про свій колір або відтінок, також про своє розташування на фотографії, збільшуючи таке зображення, автоматично збільшується кількість пікселів, які з'являються внаслідок поділу вже існуючих, що призводить до спотворення зображення, чим більше буде збільшення тим гірше буде зображення, наприклад на (фото 2) - оригінальний розмір растрового зображення, на (фото 6) – зображення збільшено вдвоє, (фото8) – збільшення втричі.
При зменшенні растрового зображення також страждає якість, зазвичай це стосується дрібних деталей, які просто зіллються із загальним тлом.
Векторні зображення розробляються та описуються лише програмним способом на ПК, за допомогою спеціальних програм векторної графіки.
Векторне зображення зазвичай має контур (фото 3), з певним кольором заливки, фоном або градієнтом, такі зображення не мають фіксованого розміру, вони вільно трансформуються за величиною, без будь-яких втрат (фото 1, 5, 7), також їм можна вільно змінювати колір заливки та розташування елементів у групі, одних щодо інших.
По відношенню до растрових зображень векторні виглядають дещо примітивно, в них практично неможливо передати реалістичність растрових фотографій, але векторні зображення впевнено займають кілька ніш у рекламному виробництві, таких як нанесення трафаретного друку, тиснення, конгрев, плотерної порізки, розробка логотипів.
1) У вас є растровий логотип, який не підходить для розробки макетів поліграфічної продукції, зовнішньої реклами, сувенірної продукції, необхідне опис логотипу у вектор.
2) У вас є зображення, з якого необхідно зробити форми для трафаретного друку, наприклад, на серветках, футболках, повітряних кульках і тп.
3) Вам необхідно зробити плотерну порізку або висікання за певним контуром, існуючого зображення.
4) Необхідна опис певних контурів растрового зображення, для виготовлення форм вибіркового УФ лакування.
5) Необхідно виготовити розмальовки за існуючими растровими сюжетами.
6) Необхідно надрукувати дуже велике зображення, за аналогом існуючого нескладного растрового зображення, (наприклад, необхідно виготовити банер на фасад з розміром 10 000х30 000 мм, із зображенням смартфона).
7) Потрібно домогтися певних, дизайнерських ефектів на растровом зображенні, наприклад опис частини зображення для його виділення, і тп.