Дизайн зовнішньої реклами

Зовнішньою рекламою прийнято називати носії інформації, рекламного чи іміджевого призначення, розташовані на вулиці, поза будинками.

 

Ними є всілякі білборди, сіті-лайти, троли, брендмауери, призматрони, банери, вітрини, вивіски магазинів та салонів, транспортні засоби, вантажні, пасажирські та приватні автомобілі.

 

Гарний та інформативний дизайн зовнішньої реклами, дозволить Вам привернути увагу потенційних клієнтів до Вашої компанії, товару, послуги, а правильно подана інформація, зрозуміти її та запам'ятати (зіписати).

 

Дизайн зовнішньої реклами можна розділити на кілька типів:

 

Дизайн рекламного характеру, коли ви рекламуєте свій товар чи послугу.

 

Дизайн іміджевого характеру, коли рекламується компанія чи бренд.

 

Вказівний дизайн, коли Ви хочете показати правильний напрямок до Вашої компанії, за допомогою зовнішньої реклами.

Всі ці напрямки зовнішньої реклами вимагають спеціального підходу до розробки дизайну.

 

Але також у створенні дизайну зовнішньої реклами є один загальний принцип мінімалізму.

 

Інформація повинна бути чіткою, по можливості короткою, досить великою, одним словом зрозумілою і читабельною, інакше Ви втратите більшу частину клієнтів, якщо вони не зможуть зрозуміти, що ж Ви намагалися їм сказати або куди (де) можна придбати товар або послугу, що рекламується. .

 

Графічний дизайн зовнішньої реклами повинен бути не наляпистим, не заважати зрозуміти ту інформацію, яку Ви намагаєтеся донести, широкому загалу, використовувати мінімальну кількість елементів у дизайні.

 

У будь-якому випадку перед початком робіт з розробки дизайну ми з Вами зможемо обговорити всі моменти майбутньої роботи, всі деталі і прийти до правильного рішення розробки дизайну зовнішньої реклами.

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

лого basov