Що таке флаєр, дизайн флаєра та його застосування.
Флаєр, листівка невеликого формату, найпоширеніший формат 99х210мм (євро формат, 1/3 а4), зручний для розсилки поштою, не дорогий за вартістю друку (найчастіше повнокольоровий з двох сторін, 4+4), як зазвичай використовують тонку офсетну папір (80-150гр).
Зазвичай застосовується в рекламних цілях, для різноманітних рекламних акцій, розпродажів і має обмежено тимчасове дію, як рекламний носій, загалом 1-2 тижня з розсилки чи роздачі.
Це свого роду покажчик про те, що є така компанія, яка знаходиться там і що Ви можете купити або отримати таку послугу, дуже часто вказуються різноманітні акції та знижки на послугу або товар при пред'явленні флаєра.
По-перше, щоб у потенційний клієнт залишив флаєр у себе і скористався ним сам або передав комусь іншому, кому цікава послуга або товар, що рекламуються у флаєрі.
По-друге, щоб Ви змогли відстежити ефективність рекламної акції, за кількістю повернутих флаєрів.
Подібний вид реклами відносно недорогий, але дієвий спосіб, залучення нових клієнтів та утримання старих, за умови правильного способу поширення, а також дизайну флаєра та подачі інформації у флаєрі.
Дизайн флаєра повинен бути оригінальним і незабутнім, щоб людині, яка взяла його в руки, захотілося его розглянути і прочитати інформацію яка в ньому є, сама ж інформація повинна бути короткою і зрозумілою, Ви повинні розуміти, що це невеликий за розмірами рекламний носій і в нього не варто розміщувати занадто багато інформації, щоб потенційний клієнт зміг розібратися в інформації, розміщеній у флаєрі, і найголовніше, щоб він зміг її прочитати, адже при великому бажанні в дизайн флаєра можна поставити і текст який розміщується хоч на 10 сторінках формату А4, питання в іншому, зможе Чи хтось потім прочитає цей мікрошрифтовий текст?
Розробка дизайну флаєра, зазвичай, безпосередньо перегукується з інформацією, яка на ньому розміщується, (інформація та дизайн працюють у парі), дозволяючи зручніше і швидше запам'ятати послугу або товар, що рекламується у флаєрі.