Що таке технічне завдання для дизайнера та як його правильно скласти?

Ця стаття написана лише з однією метою, максимально стисло і доступно пояснити, що являє собою технічне завдання для дизайнера і як його правильно скласти (написати, підготувати…) і для чого воно потрібно?

 

На початковому етапі без чіткого технічного завдання по майбутній роботі, дизайнеру дуже складно сформувати точну вартість роботи і повідомити вам терміни на її виконання, для цього необхідно максимально повне розуміння того, що необхідно робити, що і в якому вигляді буде надано, які матеріали необхідно підібрати самостійно, який обсяг робіт необхідно виконати і наскільки творчим має бути підхід.

 

Що включає в себе розгорнуте технічне завдання для дизайнера, за яким можна максимально точно розрахувати терміни і вартість роботи, до того ж вам у будь-якому випадку доведеться надати цю інформацію для виконання роботи, краще підготувати даний пакет спочатку і надати його на початку роботи, це дозволить заощадити час та гроші:

 

1) Вид продукції, що необхідно розробити дизайнеру (листівка, каталог тощо), із зазначенням формату (розміру в мм), орієнтації (альбомна, книжкова).

 

Якщо це багатосторінкова продукція, (роботи можуть вестися двома способами: а) весь наданий матеріал необхідно вмістити в спочатку обумовлену кількість сторінок; б) кількість сторінок спочатку не відома і залежить від кількості наданого матеріалу.

 

Якщо це продукція зі складною висічкою, то необхідно надати саму висічку у векторному форматі (ai, eps, cdr), або вказати про те, що висічку необхідно розробити з «0», тоді першочерговим завданням є розробка висічки і тільки за тим розробка дизайну по готовій висічці.

2) Надати логотип у векторному форматі (ai, eps, cdr), растрові логотипи у форматах (jpg, gif, png), не є вихідними джерелами і здебільшого мають низьку якість і непридатні для використання в макетах, що розробляються, іноді вихідники бувають в растрових форматах tif, psd (даний матеріал необхідно бачити для визначення його придатності в макеті, що розробляється).

 

Якщо з якоїсь причини логотип не підходить для використання в макеті, що розробляється, ви можете скористатися послугою малювання логотипу у вектор.

 

3) Надання текстів для макету, що розробляється, в текстових редакторах, живим текстом (doc, docx, xls, xlsx, txt, текст в тілі листа), також бажано вказувати який текст до якої сторінки відноситься, (листівки: обличчя-оборот, буклети: вказувати сторінки), інші формати і тексту написані від руки не є матеріалом придатним для роботи і вимагають у кращому випадку набору тексту а також його перевірки на граматику, що саме по собі є додатковою роботою.

 

4) При використанні ваших фото матеріалів у роботі, надати їх для оцінки якості та придатності використання в макеті, якщо фото матеріал підбирався з інтернету, то рекомендую вам також прочитати статтю: фотографії з інтернету для поліграфії.

 

5) За наявності у вашої компанії брендбука, надати його для ознайомлення, а за наявності фірмових шрифтів, надати їх у форматі ttf, для того щоб встановити їх на комп'ютер і використовувати в розроблюваних макетах відповідно до вказівок брендбука вашої компанії.

 

6) Ваші побажання та переваги до розроблюваного макету, конкретно і максимально стисло.

 

Часто можна чути таку фразу як «Креативно» в побажаннях, але на жаль вона абсолютно не несе жодної корисної інформації для дизайнера, у кожної людини розуміння креативності своє, до того ж часто воно так стрімко змінюється, що вранці воно може бути одне а ввечері зовсім Інше, так би мовити під настрій, краще прикладіть прищеплення тих робіт, які вам подобаються за стилістикою або оформленням з раніше розроблених для вас або знайдених в інтернеті або у мене в розділі портфоліо, це буде набагато кориснішою інформацією.

 

Вся вище викладена інформація є ключовою при розробці дизайну, тією чи іншою мірою вона буде надана для макету, що розробляється, і як показує практика несвоєчасне або неточне надання ключової інформації згодом впливає на терміни з виконання роботи і на її остаточну вартість!

 

Якщо дизайнер чітко розуміє поставлене перед ним завдання, така робота виконується в максимально можливі найкоротші терміни, на високому професійному рівні з мінімальними витратами з вашого боку!

ТЗ у коробках на господарській металевій тачці

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

ТЗ у коробках на господарській металевій тачці
ТЗ у коробках на господарській металевій тачці
лого basov
ТЗ у коробках на господарській металевій тачці