Що потрібно знати під час розробки логотипу.

Розробка логотипу, є одним з основних етапів будь-якої компанії, що поважає себе.

 

Це обличчя компанії, яке має бути оригінальним, зрозумілим і таким, що запам'ятовується.

 

Гарний і зрозумілий логотип дозволить запам'ятати Вашу компанію і виділяти її серед інших компаній, але для цього потрібно дотримання низки правил, які часто ігноруються і в результаті з'являється маса складнощів, які можна було б уникнути на початковому етапі розробки логотипу.

 

Оригінальність повинна виділяти логотип серед інших логотипів, але тут головне не перестаратися, перевантаживши логотип масою елементів і графікою і найголовніше щоб логотип залишився зрозумілим або просто читабельним, Ви дивитеся на логотип і можете точно сказати як називається компанія, а не здогадується яка ж все-таки літера зашифрована в цьому символі, більшість людей просто не стануть ламати над цим голову, а те, що людина не розуміє зазвичай, вона намагається уникати.

 

Створення логотипу складний процес, при створенні логотипу, в ідеалі проводиться моніторинг максимального числа компаній конкурентів, а також компаній з подібною назвою, щоб уникнути розробки нового логотипу схожостей. логотип має бути унікальним.

Не мало важливим фактором є технічна грамотність з якою робиться логотип, найголовніше логотип повинен бути трансформованим, при збільшенні або при зменшенні логотип повинен залишатися зрозумілим та читабельним, чи то друк на візитівці чи білборді.

 

Також дизайн логотипу, що розробляється, повинен вміти трансформуватися в кольорі, у Вас кольоровий і красивий логотип з градієнтами та об'ємом 3D, але його можна використовувати в офсетному друку, для інтернету або цифрового друку, але якщо Вам потрібно виготовити трафарет або кліше для тиснення, то як показує досвід, красивий логотип часто перетворюється на щось незрозуміле і не привабливе не кажучи вже про читабельність, подібне правило також відноситься і для використання логотипу на темному тлі, найчастіше він губиться, а додавання обведень не передбачених в початковій розробці робить його громіздким і не читабельним .

Логотип розробляється у векторних графічних програмах, Adobe Illustrator, розширення файлів: ia, eps, CorelDraw, розширення файлу, cdr, інші формати є вихідними джерелами і служать лише з ознайомлювальної метою або для дуже вузького використання та застосування логотипу.

 

Всі ці фактори повинні спочатку враховуватися при розробці логотипу, як з точки графіки та стилістики так і з точки технічного виконання і тоді у Вас буде красивий логотип, що запам'ятовується, який Ви зможете застосувати абсолютно у всіх сферах, реклами та іміджу компанії для чого логотип і розроблявся.

 

Нижче наведено приклад правильно розробленого логотипу, коли вам надаються кілька варіантів логотип, CMYK, та варіант у два або один колір.

Повнокольоровий логотип CMYK, в два кольори і в один колір.

Повнокольоровий логотип CMYK, в два кольори і в один колір.

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

Повнокольоровий логотип CMYK, в два кольори і в один колір.
Повнокольоровий логотип CMYK, в два кольори і в один колір.
лого basov
Повнокольоровий логотип CMYK, в два кольори і в один колір.