Що робить логотип добрим?

Одним з найважливіших маркетингових інструментів є ефективний логотип. Він забезпечує впізнаваний стиль для вашого бізнесу або організації. Логотип не тільки повідомляє, хто ви, але також і що ви є. Таким чином, кожен бізнес або організація, що розглядає питання про прийняття логотипу, повинен знати критерії, які роблять логотип не просто красивим, але й ефективним для бізнесу.

 

Перша характеристика ефективного логотипу є тим, що він має безпосередній вплив. Ваш логотип повинен привернути увагу глядача та утримувати увагу глядача. Розглянемо логотип Apple Computers; графічно це яблуко зі стилізованим укусом, вирване з нього, має безпосередній продукт та корпоративну ідентифікацію зі споживачами. Ефективний логотип "захоплює" увагу.

 

На додаток до дії, хороший логотип має бути хорошим, щоб на нього було просто приємно дивитися. Ефективний логотип повинен мати вигляд та "мистецтво", якщо логотип не привабливий для очей це буде поразка своєї мети - привернення уваги та забезпечення ефективної ідентифікації.

Тісно пов'язані між собою ці перші дві характеристики хорошого логотипу, це своєрідність. Хороший логотип має виділитись із натовпу. Логотип, який є занадто схожим на інші логотипи не тільки виглядатиме дивно, але це може бути фатальною помилкою.

 

Створивши схожий логотип завжди є шанс втратити своїх клієнтів, або роблячи рекламу люди можуть сплутати вашу компанію з компанією зі схожим логотипом і піти до них, до того ж завжди є шанс, що компанії правовласнику оригінального логотипу, якщо це ТМ, може не сподобається що ви зробили схожий логотип і на вас подадуть до суду, де, швидше за все, у вас буде мало шансів на перемогу.

 

Ефективний логотип повинен створити або викликати позитивний імідж. Брендинг є загальним принципом маркетингу на основі ідентифікації продукції, що росте з ідентифікації продукту з позитивним іміджем і почуття доброї волі.

 

Іншою характеристикою гарного логотипу є те, що він точно являє собою організацію чи бізнес. Якщо компанія або організація хоче, щоб проект серйозний, професійний імідж, логотип має виглядати професійно. Гумористичний або химерний логотип для серйозного бізнесу контрпродуктивно відображатиме не професіоналізм.

 

Хороший логотип має бути простим у дизайні. Він має бути вільний від двозначності. Якщо значення логотипу є розпливчастим, якщо він створює сумнів, або якщо це розпливчасте, він не може бути ефективним.

 

Ефективний логотип також зрозумілий. Логотип має бути розбірливим і одразу впізнаватись з далекого. Сенс логотипу так прив'язаний до окремої візуальної формі.

 

Логотип також повинен бути універсальним, щоб враження про нього не змінилося незалежно від часу: вчора, сьогодні, завтра і гнучким, щоб дизайн логотипу виживав і незалежно від тенденцій і зміни моди. Спочатку компанія Apple розробила свій логотип у монохромному яблуко з укусом вивезли його, щоб символізувати придбання знань. З появою Apple II і його перевага відображення кольору, проте Apple додала різнокольорові смуги на логотипі, але сама початкова форма залишилася колишньою.

 

Хороший логотип повинен також виглядати добре незалежно від розміру та місця використання. У будь-якому бізнесі або організації використання логотипу стає повсюдним - він всюдисущий, логотип на будівлі, бланках, вивісі, продукції, рекламної продукції і т.д. Хороший логотип буде ефективним на візитній картці, як і на рекламному щиті - невеликий масштаб і великі використовує масштаб. Чи буде логотип ще впізнаваним, якщо його надрукувати на боці кулькової ручки!?

 

Логотип ідентифікує бізнес або організацію, так що було б контрпродуктивно, постійно змінювати його або змінювати, тому що він не працюватиме на вас, чим довше існує логотип «форма», тим більше людей знає про нього з часом, а це пряма довіра до компанії.

 

Компанії, які вклали величезну кількість грошей, часу та зусиль, щоб створити свій "бренд", не змінюють його, або якщо і робиться ре-дизайн, то незначний, без глобальних змін. Переконайтеся, що ваш логотип буде "позачасною" в іншому випадку повз витрати на створення дизайну нового логотипу, ви втрачатимете і клієнтів.

 

Нарешті, якщо дотримані всі вище викладені критерії, то у вас гарний дизайн логотип яким ви будете пишатися і використовувати скрізь де тільки зможете.

наживка для риби

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

наживка для риби
наживка для риби
лого basov
наживка для риби